8 Nov 2012

Nahh~ walaupun baru je jumpa kau kelmarin, aku masih rasa rindu seh >.< Sorry pasal hari isnin tu bie, tak berniat pun. Itu cuma halangan buat kita :P ouh, I wish to wake up everyday with you besides me :') Then, I never have to worried of losing you :'( Bie, kau nampak hensem sangat sekarang. Dengan rambut pendek kau tu :') dengan muka suci kau tu :') haihhh jelly tau jelly >.< bie, kenapa aku rasa macam kau nak jauhkan diri dari aku? kita text pun sikit sikit je. kau kata sibuk dengan assignment. I trust you bie. Tapi entah, aku rasa macam kau tada rasa nak text aku pun. Kau kata kau masih sayang, cuma hati kau like stone stone. tapi kau maksudkannya ke bie? :') Nevermind. Just, aku juga seorang manusia sayang :') 

Bie, it doesn't matter how hard I tried to be chill, to be cool, trying to ignore everything, trying to pretend its okay, it still hurt. Deep inside me it really hurting me sayang. I am dying here without you bie. I don't know why, I just love you. Love you more than you ever know bie :') aku hari hari bie, doa pada Allah benda yang sama. Hari hari. Tapi kenapa? Things still be the same. Things always kill me slowly. Mana salah aku bie? Mana silap aku bie? Kau hukum aku macam ni. Tapelah, aku tahu, aku yang bersalah kan. Never be the best for you. Bie na tahu? hukumlah aku macam mana pun, seksalah hati aku macam mana pun. Aku tetap sayag kau, tetap akan tunggu kau. Sampai bila bila bie. Tak akan penat. Never! :'P


Bie, ingat ini? kita nampak bahagia kan? kau tak rindu aku bie? kau tak rindu kita yang dulu bie? :') nak tahu bie? aku ambil masa sejam untuk mandi, aku mengenang semua time tu, aku menangis sepuasnya time tu. kalau aku menangis pun tiada yang tahu :') ouh, I really miss you bie, the old you :') Bie, aku bahagia dengan kau. Aku harap masih dapat jadi yang penting buat kau, jadi orang yang pertama kau pikir setiap hari. Tapi entah bila kan? No matter how hard I try, you never be :') Only Allah knows bie. Betul ke orang cakap bie, kau akan cari aku bila aku dah tak ada? Kau akan hargai aku bila aku dah tak ada? Kau akan cari ke bie? Will you? Aku tak tahu apa yang kau fikirkan sayang. Aku takut sangat. Aku cuma nak kau ada dengan aku hari hari bie. Tapi aku macam tak berguna je kan? Selalu mengganggu kau, bagi tekanan dekat kau. Fuck me for this bie :')

Ya Allah, why me? Why us? orang kata Kau paham isi hati hambaMu. Tapi kenapa Ya Allah. Aku rasa terseksa hari hari. I just wanna live happily Ya Allah. Can You just give me one more chance to live happily Ya Allah? I am begging on you Ya Allah. I just love him. He's my best friend, my soul, my life, my everything Ya Allah. You give me him, you can take anything from me. Just not him. Please :'( Ya Allah, aku sangat hina. Terlalu hina. Tak layak untuk syurgaMu, tapi aku tak mohon untuk nerakaMu. Ya Allah. I trust you. I am just a normal person who had feelings Ya Allah :'( I am sorry..