14 Nov 2012

Salam Ma'al Hijrah untuk semua umat Islam. Semoga Allah mengampuni dosa dosa kita di masa lalu dan memberi kita peluang untuk membuka lembaran baru. Sesungguhnya Allah itu Maha Pengampun dan Maha Penyayang :') Allah akan sentiasa memberikan yang terbaik buat hambaNya. InsyaAllah :')

Jika hujan turun membasahi tempatmu, itulah air mataku yang mencintai dan merinduimu :')

Susah bai nak tahan air mata. Nak nak bila tengah lepak dengan abah mama. Tuhan je yang tahu betapa kuatnya usaha untuk menahan air mata ni. Berpeluh peluh dibuatnya. Cecehh~ padahal dah meleleh, cover dengan peluh je *kesat air mata. Mengakulah SEMUA nak kisah cinta yang bahagia ken. Ala ala cerita dongeng gitu~ Tapi percaya atau tak, tak kira betapa bahagianya kisah cinta kita, tetap tak mampu nak tanding kisah cinta Nabi Muhammad kepada isteri isterinya :') Uolss, kita bukan Nabi, yang sempurna, kita cuma manusia, insan yang hina :') Kita hanya mampu cuba yang terbaik untuk pertahan sebuah perhubungan. InsyaAllah :')

Muhammad Asraf, I can't promise you a perfect relationship. But as long as I love, I promise to stay and I will love you until my last breath even you are not mine *smiling with tears. Aku pun tak tahu kenapa dengan aku. Sekuat mana aku cuba berhenti cari kau, makin menjadi jadi aku rindu dekat kau. Bie, tipulah kalau aku tak rindu kau yang dulu. Tipulah kalau aku tak berharap sepenuhnya pada kau.Tipulah kalau aku tak terasa bila kau tak reply aku. Tipulah kalau aku tak jeles kau text dengan yang lain. Tipulah kalau aku tak sedih bila kau nak tak nak layan aku *menangis~ Tipulah kalau aku tak pikir kau satu hari *nangis nangis~ Bie, aku masih setia pada kau sayang. Perasaan aku ikhlas terhadap kau bie. Sakiti lah aku macam mana pun, aku tadah, aku telan :') Aku pilih untuk tetap setia menanti sampai aku mati. Biarlah aku hidup macam ni bie *kesat air mata, ambil tuala lap ingushh. Bie maaflah buat kau marah, aku cuma dying gila nak beborak dengan kau. Andai aje bie kau boleh tahu rasa hati aku *ingushh yekk yekk~

Aku takut hilang kau bie. Walaupun sebenarnya aku dah hilang kau kan? I miss you, I miss everything about you. I miss "US" yeahhh! its fucking damn hurt me for loving you and you don't love me like you use too :') Tapelah, aku lega la sikit, bila kau kata kau masih perlu aku :') Ye sayang, aku tak sempurna, even nak tanya kau dah solat ke belum jarang sekali. Hina kan aku sayang? Keji kan aku? Aku harap aku ada duit sekarang, bila seh Najib nak mangkat. Boleh la aku naik jadi PM, then meminang kau. Kihkih ini je cara paling halal dan kasar aku buat untuk kekal bersama kau. Aummmm~ *trying my best to hold my tears. Bie, kau pernah janji tak akan tinggal aku :') Keep it can ahh? :') Tapelah bie. Aku okay :') Bie aku takkan penah stop panggil kau bie. kihkihkih. Emm done here. People, anything I do please don't give a fuck to judge me :) Its my life, let me be in my OWN WORLD. Thank you :')


Sometimes, there is only one thing to say. 
"I LOVE YOU" 

p.s: Muhammad Asraf, aku sentiasa mendoakan yang terbaik buatmu. Jangan sedih, jangan menangis. Sabar jika ada ujian menimpamu. Doaku tak putus buatmu Raja Hatiku :') salam sayang~