30 Oct 2012

Sayang, genap dah dua bulan kau bukan kau :') aku tak pernah rasa aku single. Well aku still married. Cuma suami aku M.I.A (Missing In Action) ahahaha *kesat air mata. Bie, lepas kau jadi bukan kau, aku jadi hilang segalanya. Bak kata omputih 'I lost you, I lost my world'. Aku tak tipu bai. Mungkin sebab tu ramai kata aku berubah, even kau sendiri kata aku berubah. Entah lah, aku tak rasa pun hidup aku perlu ceria. Yang aku tahu, aku cuma nak ubah perangai aku dekat kau :') Itu yang aku usahakan sejak dua bulan yang lepas :') Aku hanya mampu pikir tentang kau :')  macam yang aku cerita tu bie, hantu kak limah pun tak mampu buat aku gelak dah :'\ haaa. aku suka part dia lari tu :'(

Nampaknya hari bakal hujan lagi. Haishhh, hati aku ni mengundang betul kan? Susah jadi Puteri ni. Sayang, kau ingat tak hari yang kau bagi aku bunga rose tu? Na tahu? Nampak kau kat seberang jalan dengan bunga tu buat aku betul betul rasa bahagia dengan kau. Sumpah aku sayang gila dekat kau *kesat air mata. Aku simpan bunga tu sampai tinggal batang je bie, bunga dah hancur :'D Aku tak pernah lupa setiap detik dengan kau. Semua aku ingat bie. Aku cuma short term memory. Sebab tu kengkadang kau bengang semua benda aku lupa. kihkih. Bila orang tanya kenapa aku sayang sangat dekat kau, aku cuma mampu senyum, kata "nothing, it just him :')" aku tak nak orang lain jatuh cinta dekat kau jugak :') Even nobody is perfect, you are perfect to me sayang :') Aku tak mampu nak melangkah pergi dari kau bie. Aku tak mampu hidup tanpa kau :'(

Ya Allah, dua bulan dah aku memohon doa yang sama padaMu. Tak pernah jemu Ya Allah. Aku tahu Kau mendengar Ya Allah. Mungkin belum tiba masanya kan Ya Allah. Tapelah, aku sabar menunggu :') Hanya Engkau yang mengerti hati dan perasaanku Ya Allah. Walaupun ada yang kata, mereka paham apa yang aku rasa, sebenarnya mereka tak paham pun kan Ya Allah :') Aku tak mampu nak berkata kata Ya Allah. Hanya air mata yang mampu mengerti segalanya :') Nevermind, I trust You Allah, I trust You :') *buang hingus.

Yayang, almost everyday aku harap kau text dulu :') ingat tak yang kau text "gudluck exam bby. caiyokkk!" tu? aku happy sangat bie, mengalir air mata aku even kau lambat nau wishnya. Aku dah dalam dewan :'D but it's okay. Thanks bie :') dan, aku suka sangat bila dapat text dengan bie sampai 3 4 pagi. Tak tidur pun tak apa. Macam bby cakap bie, bby takut nak tidur, takut esoknya kau jadi lain :') atau mungkin malam tu aku happy, esoknya aku sedih :') Bie, bila bby tidur je, mesti mimpi kau. Dan mesti bby bahagia dalam mimpi tu :') ouh bby harap bby tak pernah bangun dari tidur :') bby cuma nak hidup bahagia dengan kau even dalam mimpi pun tak apa bie *nangis tutup muka dengan bantal. Bie, even kengkadang bby terasa dengan kau, bby tak kesah pun bie. Its okay. aku paham siapa aku :')

Aku rasa story aku kali ni tak seronok >.< piggy piggy. hahah! hey people, don't judge my attitude until you felt my pain :") tiada siapa akan paham sampai kau rasa apa yang aku rasa. Memang jodoh pertemuan di tangan Tuhan. Tapi selagi kita mampu berusaha, kita cuba :') Jodoh tak datang dengan sendiri :') bie cakap Allah paham isi hati kita :') Bie, aku akan tunggu kau bie, aku akan :') Aku tak akan penat sayang :') ouh sayang, listen to this song too. Ini benar benar seperti hidupku :') I love you bie. Take care :')

Karena kamu nyawaku,
Karena kamu nafasku,
Karena kamu jantungku,
Karena kamu,

Rapuh hidupku, remuk jantungku.

Geisha - Remuk Jantungku