23 Oct 2012

Assalamualaikum dunia. 55 hari sudah, never stop counting. Why? Cause my life never be same as 55 days ago. Jujur, setiap hari berharap agar masa boleh berputar, ubah segala salah silap agar mampu bahagia hingga ke hari ini. Tapi, mimpi je lah. Ia tak kan pernah terjadi :') dan aku rasa, aku tak kan pernah jadi aku yang dulu. I am broken. I will never be the same.

Ya Allah, senyumanku ini mampu menyembunyikan seribu kedukaan. Thanks to You Allah making me as strong as I am. Tapi Ya Allah, setiap kali menghadapMu aku tak tertahan kesedihanku. Air mata aku selalu jatuh bersamaMu. Aku malu Ya Allah, malu padaMu. Aku banyak berdosa padaMu. Hanya mencariMu bila dalam kesusahan, tapi Ya Allah, hanya Engkau yang dapat membantu aku. Tolong aku Ya Allah, lembutkan hatinya, tunjukkan padanya aku sayangkan dia. Tak pernah rasa menyesal mengenalinya :') Ya Allah I trust You :')

Sayang, still its funny how I wish you still the old you. Person who really love me. Damn its all my fault. Fuck me who wish for that x'D aku rindu nak geletek kau, nak tengok kau gelak lepas tu pukul aku *crying. Rindu nak borak gila gila babi dengan kau *crying. Rindu na dengar kau kata love you too *crying. Aku rindu kau bie. Kau yang dulu. hahah *cyring. Oh setopp crying please. Banjir Malaysia kang :'D Bie na tahu? sekarang kan aku save je semua text bie yang ada bie panggil aku 'bby' :'D hikhik love you ahh. Sweater kau peneman aku tidur sayang. Kemana saja aku bawak pi ouh -.-

Bie, kadang kadang kita macam biasa, kadang kadang aku macam kawan je dan kadang kadang aku macam orang asing sayang. Argh stresss. hahah. Tapelah sayang, I am still glad you wanna texting me even you always busy. I know, I am just nothing bie. But its okay, really bie :) Bie I am trying my best untuk berubah, tak nak jadi dayus macam dulu :'D kihkih. Bie, even kau kata hati kau keras like stone stone pun, tapelah, bby tunggu. I need you bie. Entah sayang, bby sangat sayangkan bie :') Jangan pernah tinggalkan bby sayangku. Nanti kedukaan bby tak pernah berhenti. Tenggelam dunia :'D Sekarang bby tengah tunggu bie text ni. hehe. Mano ni mano. grrr. Den rindu bebeno kek kau ni. stress stresss. hahah.

Sayang, maafkan bby. Tapelah sayang, salah bby sendiri. Bie pergi atas salah bby sendiri :') Bie doa bby tak pernah putus buat bie. Cinta bby tak sempurna sayang, tapi cukup ikhlas untuk kau bie. Tak ada tau yang sayang kau macam aku ni :') Tapi again, tapelah. Salah bby :'( bie, jaga diri elok elok. Tamau asik sakit je. Kaki tu jaga elok elok tau sayang. Jangan nakal nakal. Sayang awak bie :'(


bie I miss this, I miss us sayang :') 

Duhai hati, bersabarlah. Allah sentiasa bersama kita :') again from: bby yang sangat sucks :')