5 Oct 2012

33 hari dah berlalu, still tak berubah. masih macam tu. My asraf, he's change :') its all my fault. My damn fault :') Bie, kau betul betul benci bby ke? :'( I am sorry bie, Tak pernah paham kau :'( Memang patut bie marah bby, memang patut bie benci bby. bby ingat selama ni bby paham bie, but I was wrong :'( I never understand you, right bie? :'( I am trully sorry bie :'(

Its hurt me bie bila kau buat relation single tu, ramai je cari kau. Dan dan je semua cari kau :'( then kau dengan yakin kata pasal cerai dan single tu. Aku terasa ouh :'( Aku tahu, aku bersalah dalam hal ni, but still I am human sayang. But its okay. really I am okay :"P bie sampai bila bila aku takkan ubah relation aku bie. Aku still married, I am still! Even in other side kau tak :') It hurt me but its okay sayang. Aku terlalu sayang kau, huhu. So aku tak kisah pun kalau aku terluka. Its all my fault :')

Bie, 4 haribulan dah pun berlalu. Our one year anniversary dah pun berlalu. Dulu every time bby na wish ikut month, bie kata 'tunggu setahun dulu lah baru syok' tapi bila sampai yang syok tu, dia jadi tak syok pun bie :'( but its okay, I am still happy with that :') I am still happy bie masih ada dengan bby even dah tak macam dulu :') I am still happy bie masih text bby. I am still happy dapat tahu bie buat apa dan dimana.

Bie, entahlah, aku tak pernah rasa macam ni. Aku terlalu sayang kau :') Dulu kapel putus dah macam biasa bagi kita kan? tapi ini lain sayang. I really love you :') yeahh, kita masih muda sayang, bby masih muda huhu. but still bie, bila dah cinta, aku tetap cinta. Biarlah orang na kata apa pun bie, biarlah, aku tak kesah. biarlah orang na mengata aku bie, mengata aku ni over ke apa. Aku cuma sayang kau dan nak jaga kau. Itu je aku tahu bie :'( Lantaklah exam aku ke apa bie. Last sem aku naik pon sebab ada kau, kau janji na bagi aku gitar if pointer aku naik tinggi. Sebab tu aku rajin bebeno :'D Now? Aku dah tak ada apa apa. Aku dah jatuh *chewahhh :'D. Abah, mama I am sorry. And abah, boyfriend akak Muhammad Asraf ni lah :') Mama memang dah kenai dah :'D Motif sangat abah tanya haritu kenapa? x'D

Bie. I am really sorry bie. Bby janji untuk berubah. Kau tak salah apa apa pun dengan aku bie. semua salah aku :') Bie serius, aku ta boleh hidup tanpa kau. Aku sangat sangat sayang kau bie :'( Sangat sangat sayang kau :'( Trust me bie. Aku akan cuba yang terbaik untuk berubah. Jangan tinggal aku bie. Jangan pernah tinggal aku :'( Maafkan aku mecintai kau yang sempurna itu bie :'( I love you bie dan aku akan tunggu kau. Semoga Allah lembutkan hati kau bie :'( Doa aku tak putus buat kau :') Maafkan aku sayang.


Muhammad Asraf
Loving you is the best thing that I ever did. I love you bie. I will always love you.

From: Bby yang sangat sucks :')