16 Sept 2012

almost 3 weeks, what should I do? aku ta pernah berhenti berdoa, setiap kali solat, even sebelum tidur. but still. sampaikan aku pernah terpikir untuk menyalahkan Allah. Ya Allah, aku hampir menyimpang Ya Allah. kenapa dengan aku Ya Allah. aku cuma ta mampu tanpanya Ya Allah. aku terlalu sayang dia Ya Allah. take me away Ya Allah. itu je yang aku mampu buat untuk pergi darinya.

I know, its sound stupid. orang mesti cakap, aku bodoh, aku gila. tapi aku peduli apa. ini hati aku, aku yang rasa. dan aku yang sakit. aku sakit sangat. but still I don't care.

bie, why bie. why us? kita sangat bahagis sebelum ni sayang. tapi sekelip mata semua berubah. bie, I love you so much bie. I just wanna be with you bie. aku ta salahkan kau sayang. apa yang kau cakap betul. semua sebab perangai aku sendiri.peluang yang kau bagi ta kan aku sia sia kan bie. aku minta maaf dekat kau bie. aku minta maaf. hati aku ta pernah tenteram lepas apa yang dah jadi. I need you in my life bie. I just need you :'(