4 Sept 2012

Bismillah.

Assalamualaikum, first of all, masih sempat na ucap Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin (maaf tak tahu dah raya ke berapa). duit raya? boleh la daripada tak ada kan? :) raya ni macam biasalah raya di Perak. cuma tahun ni tada gambar raya, kenapa? sebab saya sudah gemok. na ambil gambar pun sogan dah :D the fact is, semua kata aku memang dah gemok. okayyy~

Hey bie, ingat lagi kali pertama kita kenal? puas dah aku tengok text text dekat fb dulu, first chat kita memang 'selamat berpuasa' :D kecomelan kau memang menarik hati aku, aku paling suka gigi kau, sebab itu yang buat aku malu sangat bila first time sekaip dengan kau. kau sangat sangat comel dengan senyuman tu x| i love you bie, damn much. setiap kali aku bangun pagi memang kau orang pertama yang aku cari, macam tu juga bila nak tidur, kau orang terakhir yang aku na lihat. kau baik bie, sesangat baik, aku bahagia sangat dengan kau. ketawa kau, senyuman kau, gurauan kau, semua tu buat aku rasa tenang. semua tu buat aku rasa bahagia, how can I live without you bie. maafkan aku ye andai banyak salah silap dengan kau. dari hujung rambut sampai hujung kaki aku minta maaf dengan kau bie, aku sangat sangat sayangkan kau bie :D no one can replace you bie. no matter what happend, I just love you bie. only you.