24 Jul 2012

salam ramadhan :)

Alhamdulillah selesai sudah 3 hari berpuasa, dan Insyaallah tahun ni raya dengan Muhammad Asraf :D mama mesti bising lagi, tade orang lain dah kan ma? sikit sikit acerap :D well na buat macam mana, he's part of my life :')

first ramadhan balik kampung wehh, seonok je berbuka dekat kampung, ramai gitu, lauk pun macam kenduri je. abah kata 'malampo makan kite ni wey' hahaha. and I still remembered petang tu sanggup naik moto pi bazaar dok cari pulut panggang, kau tana kira pulak berat aku naik moto tu, risau je ta lepas bukit tu. arghh! tatau kenapa gila teringin time tu. nasib tekak dapat lah 3 ketul, last pulekk. mama pulak mula mula suruh beli keli goreng, ta jadi pulak. geli katanya, ada yang bagi makan umpan ba alif ba ya. tapi dia beli sambal keli tu apa T.T pagi tu sanggup mama abah ta ajak pi shopping, tapelah, asalkan tido aku nyenyak. mama kata lepas solat subuh mama ta ganggu tidor kau. atas kurniaan Allah dapatlah tido sampai 12 tengah hari tanpa sebarang gangguan. puasa punya pasai, petang tu sambung tido lagi. heaven je :3 okay done with my ramadhan :D semoga ramadhan tahun ni membawa seribu keberkatan kepada kita semua. Insyaallah~

ouh, sebelum ni aku pernah post ayat sakit hati pasal acerap. now its totally different :') I love him. so much. berubah habis, terasa letteww. padan muka kau. and bie, first time kau buat aku terharu sampai menagish nagish gitu. thanks for the song, seriously menyentuh hati aku. dan memang lagu tu berkait dengan kau. pandai kau cari lagu kan :')

kaulah segalanya:


Kau merubah segala,
Cinta yang ku dahaga,
Kehadiran dirimu menyinarikan semula hatiku

Hulur tanganmu kasih,
sambut cintaku,
jangan tinggalkan aku seorang diri
tak sanggup lagi dilukai

Kaulah segalanya,
yang menyinar hidupku, kasih
Hanya satunya yang ku cintai
Sambutlah cintaku
Jangan kau pergi dari sisiku
Cintaku padamu ikhlas sejati

Hulur tanganmu kasih,
sambut cintaku,
jangan tinggalkan aku seorang diri
tak sanggup lagi dilukai


Maafkan aku, jika salahku,
Peristiwa yang pernah ku alami dulu
Aku tahu, betapa pahit mu,
menerima sejarah hidupku